Sursång

Att lyssna på sig själv inspelad när man sjunger live kan ju vara bra för utvecklingen men gud vad man dör inombords när man sjunger falskt och surt! Man vill liksom hugga huvudet av sig själv i efterhand. Inte helt ok. Som tur är är charterturister inte svårast i världen att blidka och de lyssnar inte heller med kritiska öron så de applåderar ändå, vilket känns bra. Men oj vad jag ska hålla upp den tonen nästa gång...
Och nåt annat jag ska göra är att åka till Irland! Tänka sig, att jag ska det. I verkligheten. På riktigt. Och kanske samtidigt som en irländare som då kommer ha varit hos mig på besök. Kanske åker vi tillsammans till honom sen. Man ska kanske inte berätta om sånt här innan det är spikat och klart, men när har jag nånsin kunnat hålla nåt inom mig? Förutom era hemligheter då, de har jag i säkert förvar. (ifall nån blev orolig nu menar jag)
Pia och Simon har fått en Axel! Inte en extra kroppsdel utan ett barn! Och han är sjukt söt på de bilder jag sett, hoppas jag får se honom i verkligheten snart!
Nu är det sovdags förstår ni. Jag måste ju sola imorn. Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: tomas

ta med "irländaren" till dalarna ni är välkomna

Tomas

2010-10-12 @ 01:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0