Dålig!

Hej och ursäkta mitt urusla bloggande, det är ju så det blir när jag är på båten. Det är så mycket att göra hela tiden, och så ont om internet. Fatta att de har spärrat youtube och sånt för att det tar för mycket nät? Bra där. Jag fattar ju att det är för att vi är ute till havs och har ett speciellt nät, men man tänker att det borde vara fixat och trixat vid det här laget att ha bra uppkoppling när megaföretag trafikerar överallt. Men icke! Här låser sig datorer och internet laggar ur så man får en hjärnblödning på kuppen. I alla fall jag. Jag har sjukt dåligt tålamod med seg elektronik.

Jag hinner inte tänka så mycket här, utan har små små ögonblick av översköljning, sen tar jag bort tankarna. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, men så är det i alla fall. Och det är väldigt roligt att få sjunga. Och jag är inte riktigt lika kass på gitarr längre! Alltså, jag vet att jag inte varit superkass på ett tag, men att vara trubaduren som spelar och raljerar med guran, det är ju inte min grej. Men det börjar ta sig. Jag vågar mer och kör på liksom. Även om det surar och skorrar och har sig ibland. Skönt att det går framåt!

Men även om jag inte har så mycket tid att tänka, så sticker det till i mig ibland.

Borta. Det är så svårt att förstå. Verkligen förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0