Igår och idag

Hallå vilken trevlig kväll det blev igår! Jens Bindefeldt Lindvall hade fixat fest hemma hos mig och gästlistan var härlig och diger! Jag hade inte så stor koll på vilka som skulle komma eller när eller hur, men ett gött gäng dök upp och förgyllde min första kväll hemma den här veckan. Tack för det! Jag har alltid lite ångest när det är häng, eftersom det alltid känns som att folk glöms bort eller känner som att de inte är välkomna, men den här gången kan jag ju iaf vara trygg i vetskapen att jag inte ens hade ordnat min egen fest... Det är kanske så man ska göra?! Dessutom vet jag inte om så många fler hade fått plats i min enkla, kvadratmetermässigt sparsmakade boning.. Trevligt var det hur som helst, och det var härligt att få träffa så många som jag inte sett på ett tag.
Dessutom fick jag träffa Alvi och Idun igår!!!! På dagen var vi i Slottsskogen och hade spontanpicknick, och Matilda kom dit med de småsmåsmå liven. Käre värld vad fina de äääääär! Hurra för dem. Mera bäbisar åt folket.
Det ryms många tankar i en hjärna samtidigt. Ibland önskar jag att det bara fick plats en i taget. För det är så skönt att tänka på bäbisar och gårdagens fest. Men det är mycket som cirkulerar. Jag hade budgetmöte med en tjej från skivbolaget igår och hur glad jag än är över att det här faktiskt händer i verkligheten, att min skiva kommer finnas på riktigt snart, så bankar hjärtat så hårt i bröstet av panik och saknad varje gång jag tänker på det, för de två som skulle vara stoltast i världen, får inte vara med när den kommer. Det är så orättvist. Så orättvist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0