Mamma

Jag läste precis en presentationstext jag har på en musiksida. Där stod det att jag ringer min mamma nästan varje dag. Åh vad jag vill ringa min mamma. Hon fattas så mycket när jag går ner på stan, när jag åker buss, när jag är på väg vart som helst. Jag ringde alltid då, i de där små stunderna mellan massa annat, då hade vi vår vardagsrelation.
Jag sover för lite. Jag somnar sent och vaknar tidigt. Det är tråkigt. Men det verkar vara så just nu. Det är synd. Jag tycker om att sova och känner bristen nu när jag inte gör det ordentligt. Det är så mycket mer än sorg det här. Eller, egentligen så är det väl att sorgen inte är riktigt så som man föreställer sig. Den kryper in i alla delar av mitt liv.
Mamma jag saknar dig så mycket. Hela tiden, varje dag och varje natt. Inte i varje tanke men i varannan i alla fall, finns du. Och jag vet att du är med mig överallt hela tiden. Men jag önskar så mycket att du kunde vara din verkliga person här hos mig. Den som jag känt och haft hela mitt liv. Den saknar jag. Obeskrivligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

<3 de e så.

2011-04-23 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0