Nu...

..är det sovdags på Stena Saga, efter en lång dag! En dag som bland annat innehållit följande: en säkerhetsövning kl 9, en promenad i Oslo och upptäckande av en skrämmande underbar butik, en norsk lätt galen man som kommenterat allt jag gjort på scenen på ett härligt uppmuntrande sätt, men hur man är gör blir det lite konstigt när han gör det på fyra olika språk och ser ut som att han har tupé och sen ger mig choklad i slutet men lägger den på stolen bredvid mig för att inte verka som en ful gubbe. Och sist men inte minst en tysk man som bad om min autograf! Han fick min myspaceadress oxå, jag blev så paff att han liksom bara ville att jag skulle skriva mitt namn... Herreje vilket liv! Och nu har jag inte nämnt att jag sjungit med dansbandet i afton och fått flera frågor om jag inte ska släppa skiva (inte för dansbandssången alltså, utan för visorna tidigare under kvällen..) Som tur är ska jag ju det. Släppa skiva alltså. Tur för oss allihopa!

Kommentarer
Postat av: victoria

Hurra för Erika!

2011-04-27 @ 23:31:48
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Marielle

längtar tills skivan kommer ut!!!

2011-04-28 @ 16:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0