Virus

Undrar när jag ska sluta vara ungdomssnål och skaffa mig ett riktigt antivirusprogram till min dator? Det är tråkigt att hålla på och uppdatera gratisversioner... Här är det fritt fram för alla Mac-användare att lobba för sin sak, jag vet att jag lägger upp för en smash. Men är det ändå inte så att Mac snart kommer vara lika virusangripet som PC, när marknaden blir jämnare och virusfolket kan tjäna nåt på att förstöra för Mac oxå?
Ok, dagens ämne liksom. Jag ska snart kliva upp och börja min dag. Jag hoppas att den ska innehålla tygskor, ramar och träning. Och jag vet att den kommer innehålla kaffe. Bra dag.
Men undrar om den inte först ska få innehålla lite Grey's Anatomy? Det är väl det bästa sättet att starta en dag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0