Ilska, nöjdhet och ilska igen.

Åh herregud vad arg jag blev efter ett tag igår när jag hade läst kommentaren om att Pulsatillas effekt är ett mirakel (vilket jag läste som "bluff"). Jag twittrade ut könsord och var oanständig. Inte bra. Man får ju ta att folk skriver saker man inte gillar när man outar sig helt offentligt. Men grejen är ju det att jag kan inte försvara produkten på nåt annat sätt än att den fungerade för mig och för andra jag rekommenderat den till. Jag vet inte hur homeopatmedicin fungerar men jag vet att den här har gjort underverk i mitt liv. Så enkelt är det. Men men, jag kanske skulle sluta tjata om det här nu. Ni vet, jag vet, jag har förhoppningsvis fått fram mitt budskap till de av er som är mottagliga för det...

Hörrni, nu är jag på båten och vi ska testa nytt schema! Inte lika sent för fröken Svensson på veckodagarna, det kan kanske vara bra för mig. Skönt idag i alla fall, när jag är trött som ett litet ägg. Hade ju glömt det, men jag är ju typ bakfull i två dagar nuförtiden. Så den här dagen har jag inte varit helt på topp kan man säga. Men vi har haft ett givande möte här på båten iaf, så jag lägger mig som en rätt så nöjd medarbetare. Ja, om man bara bortser från puckot som först frågade om han fick komma upp och sjunga med mig, fick ett (nej två faktiskt!!) nej och sedan gjorde det ändå. Bara tog sidomicken och körde. Jävla idiot. Jag kan glädja er med att jag häcklade honom i micken efteråt (när han själv dessvärre var på toaletten) och fick applåder och visslingar av resten av publiken.

Jahaja. Det var det. Nu går jag och sover. Alternativt wordfeudar, om internet fungerar i min telefon på hytten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0