Offentligt.

Jaha, här sitter jag och förundras över att saker man skriver på internet sprids utan att man fattar hur. (Alltså, jo, jag fattar. Men jag fattar ändå inte riktigt. Äh, skit samma.) Men som jag skrev igår, man får ta det när man outar sig offentligt.

En rolig sak på ämnet "att outa sig offentligt", det är ju att jag nu längtar till den fjärde och sista delen av Henriks blogg om mitt dejtingliv precis lika mycket som vissa av er verkar göra! Vilket ju är intressant, eftersom jag ju vet exakt hur det går. Men det är så kul att få läsa om det på nåt vis. Haha.

Nu slutar jag innan det blir blaj om ingenting alls. För det blir det snart, det känner jag. Godnatt kära vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0