Tacksam.

Jag vill blogga om hur jag känner just nu, men för första gången känner jag att jag kanske inte borde. Oftast vet jag exakt var gränsen går för hur mycket jag kan lämna ut om andra, men nu gör jag inte det. Så jag låter bli.

Men jag är tacksam. Så otroligt tacksam för en människa i mitt liv. För många egentligen, men just nu, just ikväll, är jag särskilt tacksam för en specifik person.

Fan, de där kvinnosjukdomarna alltså. När ska jag skriva om dem?! Jag kanske får ge upp och ta det när andan faller på. Och det är tydligen inte nu i dagarna i alla fall. Sorry om ni går och väntar nu. Jag lovar att göra det en dag, för det är viktigt för mig! Bara inte nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0