Etyd!

Nu är jag på väg ut till Mölnlycke för att kolla på kära lillasysterns första redovisning på skolan! Det är en etyd, vilket betyder att de spelar en del ur en pjäs. Det ska bli så kul att se henne på scenen! Det är ganska precis 9 år sen jag gjorde min etyd, på samma scen, på samma skola. Och det känns ju även sjukt kul att besöka min gamla skola för första gången på flera år, Wendelsberg var en av de lyckligaste perioderna i mitt liv. Just då var den den absolut lyckligaste. Att få göra det jag drömt om så länge, dagarna i ända. Det var liksom nästan overkligt. Och nu gör Ellinor det och jag är så otroligt glad för hennes skull, hon förtjänar den här vardagslyckan så otroligt mycket!!

Herregud, nu får jag sluta. Börjar nästan grina av stolthet här på Grön Express. (som för övrigt inte förändrats nämnvärt på de 6,5 år som gått sen jag gick ut Wendels, utan i samma gamla vanliga ordning avgick ca 7 minuter efter utsatt tid. Fint med traditioner.)

Parentes nr 2: (Lite skuggig bild, men det får vi leva med.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0