Ååååååååhhhhhhh!!!!!!!

Alltså jag är så arg nu! Inte på nåt viktigt egentligen, men det bara kokar i mig! Ni som vill läsa om nåt viktigt får hitta en annan blogg idag...
I vanliga fall älskar jag ju mitt gym, men just nu är det som att det bara är inkompetenta, oengagerade människor som jobbar där! I receptionen alltså. Fan! Jag har tränat där lääääänge, och äntligen, förra året kom en grym dansinstruktör, Mike. Jag har gått på hans pass så ofta jag kan, och älskar det. Och nu har han varit borta över jul för att han är från USA och åkte hem liksom. Och då har de haft värdelösa människor som hoppat in (när jag varit där alltså, kanske inte alla gånger) så idag ringde jag för att kolla för säkerhets skull, om han var tillbaka eller inte. Jag hade nämligen bokat in mig på passet, eftersom det är nyträningsanstormning dessutom, så det är fullt överallt, jämt. Så jag hade varit förutseende och bokat flera dagar innan, IFALL han skulle vara tillbaka. Så jag ringde, fick vänta i 17 MINUTER innan jag kom fram, och fick då meddelandet att han INTE var tillbaka. Då bad jag henne avboka mig på passet, varpå hennes svar var: ja du kan ju antingen vänta i telefonen så gör jag det (suck) eller så kan du göra det själv. Och jag hörde vem det var. Det var den där nya. Hon som inte vet nånting och inte vill ta reda på nåt heller. FAN! Och nu. Ikväll. Vad läser jag på min lillasysters status? Jo, att hon varit på passet. Och gissa vem som var instruktör? MIKE! Jävla helvete, varför vet de ingenting i receptionen? Varför bryr de sig inte om att ta reda på det jag vill veta? Utan bara svara utan koll? Jag frågar ju för att jag vill veta, för att det är viktigt för mig. Inte för att jag gillar att sitta i telefonkö i 17 minuter för att sen få prata med nån oengagerad receptionist. Fan oxå. Skärpning Sportlife City Domkyrkan. Skärpning. Jag vill ha tillbaka er som goa och glada och bra, som ni var förut. Och jag skiter i att det är för att det är januari och halva Göteborg bestämt sig för att slänga pengar i sjön och börja träna för att sen sluta igen i februari. Jag betalar året runt, tränar året runt och vill ha ett bra gym att gå till året runt. Kom igen, kom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0