Aldrig för gammal för kärleken

Det är mitt soundtrack i detta nu. Det är en dansbandslåt kan jag informera er om, och dansband, det får man så det räcker och blir över på den här båten. För nu, när bandet har spelat klart för kvällen, så har vi även en playlist för att stilla våra gästers enorma dansbandsbehov! Stena Saga, vi finns där för våra gäster vill jag lova.

Annars? Jag tänker mycket och försöker väl sluta med det lite kan man säga. Jag har viktiga saker att tänka på, som min skiva, mitt liv och att jag och lillasystern ska åka till storasystern nästa vecka, men sen finns det annat som jag borde ta som det kommer. Men det är så jävla svårt när man har en överaktiv analyseringsådra och hjärna.

Och. Om en till person säger att han eller hon vet hur det känns, så får den en smäll på käften. Ingen vet hur det känns att leva mitt liv. Inte en enda person. Det är ju sant för alla, men jag fixar inte det uttrycket nu. Jag vill skrika och slåss med folk som säger det. Säg det inte. Säg nåt annat eller håll tyst.

Elin och Ellinor, jag längtar efter er. Åh vad härligt det blir nästa vecka när vi ses alla tre igen. Ni är pelare i mitt liv. Utan er hade jag drunknat, kvävts och havererat för länge sen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0