En bra vecka.

Hej hörrni! Man kan säga att dagens rubrik gäller både veckan som varit och veckan som kommer. För jag har haft en bra jobbvecka, även om den var för stressig ett tag, och veckan som kommer, den kommer inte gå av för hackor alls! Kolla in det här:
Jag ska spela in den sista låten till skivan imorn eftermiddag.
Jag ska åka till Vimmerby imorn kväll, och äntligen få se den nya Mattisborgen, och träffa alla som jag längtar så innerligt efter. Och! Få fira Tobbes födelsedag på tisdag!!
Jag ska gästsjunga i Framed på fredag, när de spelar på Polketten på Liseberg!
Jag ska på Katrin och Patriks bröllop på lördag, få sjunga på det oxå, och förmodligen ha en av de bästa dagarna och kvällarna som sommaren, kanske till och med året, kommer bjuda på.
Och till råga på allt ska jag under veckan packa för min Cypernresa, för den åker jag ju iväg på nästa måndag! (Haha, vem försöker jag lura, jag kommer ju packa på söndag kväll, men man kan ju alltid önsketänka lite!)
Herreje, det är inte alla som får så mycket fint på några få dagar. Grattis mig!

Nu är det snart sovdags och sen hemdags. Göttdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0