Ryggen.

Alltså, det här med att min rygg gör uppror när jag inte har tränat den på TVÅ dagar, det känns inte helt ok! Jag vill inte vakna med ryggvärk, det suger. Men, det är väl bara att bita i äpplet helt enkelt och försöka träna så ofta jag kan.. Idag ska jag i alla fall dansa, så imorn bitti kanske jag får sova ut.
Men! Imorn bitti är det ju å andra sidan melodikryss kl 10, så då blir det ändå ingen sovmorgon. Ljuva melodikryss!
Det säger kanske en del om min dygnsrytm att kl 10 inte anses som sovmorgon längre? Eller så säger det att jag funderar på att gå ut lite grann ikväll!
Ok, det här inlägget säger att jag inte har en enda intressant tanke att dela med mig av idag. Återkommer när hjärnan har kommit igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0