Tack Tyskland!

Nu är jag hemma! Ich bin zurück och har haft det helt fantastiskt! Jag har tagit en massa bilder med telefonen som kommer sen, i mms-inlägg för jag har inte fattat hur man lägger in bilder på datorn än från min iPhone, men det är inte det vi ska prata om nu. Utan nu ska vi prata om att Jan Graf är en helt fantastisk människa som har ordnat den här lilla turnén åt mig, där jag har fått sjunga på diverse ställen, för härliga människor, som alla lyssnat precis så som man alltid önskar sig att folk ska lyssna på visor, trots att de inte förstått ett ord av vad jag sjungit! Tack Tyskland och Jan för att jag fått göra det här, det är nåt av det bästa som har hänt. Tänk, att det faktiskt hände. Att jag åkte till Tyskland och sjöng mina visor för dem och de gillade det. Fatta. Det här ska jag minnas i hela mitt liv förstår ni. Jag ska även minnas att Johan Gund följde med och förgyllde resan och min musik. Världens bästa pianist. I alla fall för mig. Das ist optimal für Erika så att säga. Nu ska jag ge er en bild. Och så kommer det bli bak och fram eftersom det här inlägget kommer efter bilderna sen, i själva bloggen. Men det känns som en petitess. Hej så länge. Tchüss som vi säger da drüben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0