Karaoke...

Karaoke alltså. Vilken oerhört märklig företeelse. Och vad otroligt många människor det finns som tror att de är bra på att sjunga?! Ok om man gillar att sjunga karaoke men vet med sig att man inte sjunger så bra. Men så är det inte med stora mängder av de som kommer upp och sjunger. Utan de tror att de kan. Jag förstår det inte.

Jag vet varför jag inte bloggat så mycket förresten. Det är samma gamla vanliga anledning. Har sånt som jag inte vill skriva om längst fram. Och då blir det ingenting alls. Utom idag då, när en massa annat kom helt plötsligt. Som tex min förundran över karaoke. Fattar det som sagt inte. Alls. Men folk verkar ju gilla det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0