Innan jag slutar för idag.

Tack för tipsen om styckeindelningarna! Det brukar inte krångla i Explorer, men nu ser själva sidan där man skriver märklig ut oxå, så det kanske är nåt på gång, jag vet inte. Framförallt blir jag iaf glad att det finns andra som engagerar sig i frågan och upprörs och funderar över det. Det lättar styckeindelningsångesten. Som jag ju fortfarande har, ni ser ju gårdagens inlägg... En till bra dag på jobbet! Jag samlar på dem. De är bra att ha när jag är trött och less. Tänka tillbaka på. Men det är lite svårt att komma ihåg att göra det de dagar man faktiskt är trött och less. Mycket lättare att tänka att man ska tänka, än att faktiskt göra det sen. Jaja, jag kanske kan komma ihåg att gå tillbaka och läsa om det iaf. Jag är för övrigt mycket trött på mediedrevet kring Juholt nu. Framförallt för att det är värre när en vänstermänniska gör fel/fuskar än när en högermänniska gör det. Fan ta den inställningen och medias högervridning. Och förresten, fan ta hela samhällets högervridning. Den suger.

Kommentarer
Postat av: maria

Du har inte kommit åt "Ändra redigerare" under rutan där man skriver? Hoppas det löser sig snart, för jag skulle oxå bli galen om det blev så där för mig.. Kanske är så iofs, jag har inte skrivit så långa inlägg den senaste tiden..

2011-10-13 @ 10:49:45
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0