Söndag kväll.

Jaha. Här mobilbloggade man häromdagen, men det inlägget finns visst inte. Det var tråkigt. Kanske har vårt 90-talsinternet inte kapacitet att lägga upp sådant via telefoner, vad vet jag. Det har iaf inte kapacitet att sända radio. Vilket är tråkigt. Jag är trött så jag gör en lista. 1. Det gör så ont i mig när mina systrar är ledsna. Jag får ont i mellangärdet, som att det sugs inåt och trycker bort luften ur mina lungor. Och det gör mig så förtvivlad att jag inte alltid kan vara nära dem när de är ledsna, eller de vara nära mig när jag är det. 2. När jag kommer hem imorn ska jag kolla ordentligt vad det är ni har skrivit i era kommentarer om mina styckeindelningar, och se om jag kan göra något åt problemet. Har haft lite för mycket att göra i veckan för att hinna kolla det. 3. De två ovanstående punkterna visar mycket tydligt att man har små och stora problem samtidigt här i livet. 4. Jag laddar i mitt inre för en helg i Jämtland. Det gör oxå ont i mig. Ibland ser jag situationen utifrån och då blir jag precis lika bestört som alla som stod runt oss när det här hände. Fy fan. Stackars oss. Jävla skitliv. 5. Jag svär för mycket. 6. Nä, nu är jag för trött, så det här blev oxå en rätt kort lista. 7. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0