Alla får plats och alla är dåliga.

Jag vill bara meddela att det är oerhört fint att se att alla får plats hos oss här på Stena Saga. För i afton har vi tex ett medelålders par, som mitt i partyt och dansgolvsgunget som uppstår när coverbandet spelar the final countdown, dansar tryckare som om det var det mest naturliga i världen. De kliver även ibland ifrån varandra och dansar lite som att det är en sån där långsam dansbandslåt, ni vet. Det roar mig mycket och värmer mitt hjärta. De är här med varandra och verkar trivas finfint med det.

Själv har jag haft en oerhört långlivad karaoke. Inte min favoritsysselsättning i världen men kul ändå när det går på och folk vill sjunga. Men fan vad dåliga alla är. Helt sjukt. Det är omöjligt att vara bra på karaoke i och för sig, men här på båten tar folk nog nåt slags dålighetsrekord tror jag. Utom den tyska armén som dök upp mot slutet och rev av Sexbomb av Tom Jones. De var fan bra. Ja, jag tror jag lämnar er med den bilden. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0