Bortglömd blogganledning.

Alltså, jag hade nån anledning till att jag gick in här och skulle skriva nu, men jag minns inte vad det var. Antagligen är det för att det som ligger längst fram i hjärnan just nu inte lämpar sig för bloggande, så brukar det ju vara med mig. Då går det inte. Alltså, gud vilken tur att jag inte är kriminell eller typ politiker. Jag skulle aldrig kunna hålla masken och vara cool när det behövs. Det är ju som att jag har tanke- och känslotorretts! Det som är närmast mig just nu är det som kommer ut. Bra ibland, konstigt ibland.

Men! Jag ska få träffa min lillasyster idag! Det ligger längst in i hjärtat istället för längst fram i hjärnan men går ändå att skriva om. Hon är grym och vi träffas för sällan trots att vi bor i samma stad. Men plötsligt, lördagen den 24 september, händer det. Nu ska vi ses. Och jag ska fortsätta jakten på den perfekta sport-bhn. Inte världens lättaste jakt kan jag berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0