En unge.

Alltså gud vad det drar i min livmoder hörrni! Det vore på sin plats att den fick husera en unge snart, så enkelt är det. Har träffat två sjukligt söta ungar idag och liksom fått överslag inombords. Herreminje. Grejen är ju att jag gillar mitt liv asmycket, njuter av all min frihet, all tid, att kunna sova/sminka/fixa håret hur länge som helst tex. (ok, hej ytlighetens mästare tydligen!) Men. Jag skulle byta det. Om jag hade rätt man, rätt plats, rätt tid och fick en unge planterad. Jag skulle byta bort det nu. Så enkelt är det. Få en massa annat istället, göra sånt mera sällan, och få ha en egen unge. Det vill jag.


Kommentarer
Postat av: Annie

Ja, det är fantastiskt och du har något stort och mäktigt att se fram emot! Och så mycket kärlek! Men allt har ju sin tid som man har sagt de senaste 2000 åren och nåt klokt ligger det i det. Vad fritt och helhjärtat du kan satsa, och har satsat, på din musik nu och på att ta den dit du vill ha den.Du hinner, även om jag förstår längtan.

kram kram

2011-09-09 @ 10:54:57
URL: http://anniesauditorium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0