Min vecka

Kära vänner! Jag bloggar så mycket nuförtiden att fyra dagar känns som värsta uppehållet. Men jag har haft fullt upp med förkylning och spelning i veckan, efter att jag kom hem från kickoffen i tisdags, så jag har liksom glömt av det här med att ni sitter och undrar hur jag har det och vad jag gör.

Förkylningen har jag nu fått bukt med efter diverse råd och huskurer, och känner att jag är tillbaka på banan, och spelningen gick bra, mycket tack vare nämnda huskurer. Stod med ingefärste med kanel och citron i ett glas bredvid mig under spelningen, såg typ ut som att jag hade spytt i mitt vattenglas, men vad gör man inte för att hålla stämman klar och ren för sin publik?! De sjöng iaf glatt med i det mesta och verkade inte särskilt bekymrade över att jag ibland antog en Bonnie Tyler-aktig röstskepnad.

Ni vet när man är extra glad och upprymd för att nåt bra kanske håller på att hända? Så är det för mig nu. Det är nog oxå en av anledningarna till att förkylningen gått över. Bakterier frodas inte så bra i lyckorus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0