Visitkort.

Jag måste skaffa visitkort. Så är det. Och det är en grym grej, för det är folk varje dag på jobbet (utom i måndags då, se det blogginlägget) som frågar efter mina uppgifter och var man kan höra min musik. Så nu får jag se till att skaffa mig domännamn osv, så att jag kan trycka upp korten iaf, även om inte hemsidan är klar.

Och! Det är väldigt härligt, att folk frågar om mina uppgifter, efter mera info och mera av mig! Det ska jag lägga i en ficka i hjärtat och ta fram om det skulle dyka upp en kärringjävel igen nån gång. Och upprepa tyst för mig själv medan hon mal på.

Idag var det ovanligt många som frågade och pratade efteråt. Den sista mannen jag pratade med sa allt han hade på hjärtat tre gånger. Som nån slags superstamning, fast med hela meningar. Allt kom tre gånger. På snabb norska. Det var ett intressant samtal. Eller tre.


Kommentarer
Postat av: R

vistaprint.se och exklusiva visitkort

2011-09-30 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0