Göteborg

Jag vill bara meddela i alla kanaler som finns att jag nu är i Göteborg och kommer så vara i två veckor!

Det är konstigt att komma hit och inte ha min egen lägenhet att åka till, men väldigt fint att få komma till lillasystern och se hur fint hon har det, få hänga på hennes soffa, få middag lagad av henne och liksom ta ett steg till i hjärnan på avdelningen "lillasystrar blir oxå vuxna". Den avdelningen är nämligen lite komplex och svår att handskas med. Men det kommer. Sakta men säkert erkänner jag hennes vuxendom. Att hennes lägenhet är dubbelt så stor som min, har balkong och ett riktigt kök, hjälper.

Men ja, alltså. Jag är i Göteborg! Idag ska jag få jackpot i socialt umgänge när jag ska få träffa John, Tobbe och Amanda på samma gång, och inte minst utan kanske allra allra mest: Sigge! Hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0