Glömd blogg...

Åh herregud. Jag har alldeles glömt bort att den här bloggen finns, jag har så mycket annat att göra. Hoppas att ni överlevt utan mig!

En kort redogörelse:
1. En sån karl är inte världens lättaste låt att få tag i noter till. Men det gick till slut.
2. Det är vinter i Götet.
3. Att vara kvinna på en dejtingsajt är ett halvtidsjobb.
4. Vidare gällande punkt 3 så finns det en hel del idioter på dejtingsajter.
5. Jag tränar äntligen som jag vill och det gör mig lycklig i hjärta och själ. (och rygg)
6. Snart är det jul. Jag längtar efter systrarna och ungarna och ledigheten.

Så, kort och koncist! Återkommer!


Kommentarer
Postat av: nisse

Angående punkt 3 så är fördelningen av idioter på dejtingsidor tämligen genusneutralt. Det är lika stor andel män som kvinnor som är idioter. Tyvärr är de nästan en majoritet....

2012-12-24 @ 09:29:38
URL: http://www.ludd.ltu.se/%7Ewizzo/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0