Klagomuren

Hej och välkomna till klagomuren, som idag behandlar ämnet "respekt för folk som vill sova på natten". Det saknas tyvärr innehåll i min nuvarande, lyckligtvis tillfälliga, boendeform vilket upprör mig mycket. Jag känner mig som den suraste gamla tanten i världen men jag VILL INTE behöva lyssna till 20 stycken 20-åringar sjunga med till "boom boom boom boom" kl 23.45, även om det är lördag och vi är lediga imorn. Jag vill kunna sova. Helt enkelt.

Och! Jag vill definitivt inte höra samma 20-åringar klaga på att de är hesa när vi ska repa på måndag. Men den önskan lär inte gå i uppfyllelse. Eftersom det här stället tydligen förvandlas till nån slags ungdomsgård på helgerna.

Nu ska den här tanten be en bön till gud om att hennes öronproppar, som i alla fall hjälper på vardagarna, även ska kunna stå pall för dagens ljudvolymer.

Påminn mig gärna i framtiden om att aldrig mer bo med random folk är ni snälla.

God (?) natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0