Nåt som känns gött.

Om det är nån som inte vet det, så kan jag meddela att när en person skriver till en angående ens musik och använder sig av meningen "du är ju så jävla bra!", så känns det gött i ens inre. Otroligt gött känns det.

Nu är den näst sista båtveckan inledd, och som jag känt ända sedan jag bestämde mig, så är det folket folket folket jag kommer sakna. Gud vad fina alla är här. Och med "alla" menar jag alltså personalen. Som ni kan ha gissat er till sedan tidigare, är det inte alltid jag uppskattar gästerna riktigt lika mycket. Utom pensionärerna. De är oxå alldeles ljuvliga.

Ja, det är ju uppenbart att man kommer stå där och lipa när man går av för sista gången. Vara sentimental och bara minnas det fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0