Jobb jobb jobb

Här ligger jag och dör av hunger i min säng. Tråkigt. Bör och kommer åtgärdas mycket snart, förhoppningsvis i tid.

Har insett att jag helst inte går ner till hotellet och äter varken frukost eller lunch (vilket alltså ingår i vår deal, vi får mat) om jag inte ska jobba förrän på eftermiddagen, för det är helt omöjligt för mig att gå dit utan att det blir jobb av något slag. Alltid nån som vill nåt, ha möte, boka möte, fråga saker osv. Full rulle liksom. Igår var jag på hotellet från 9.45 till 23.00 och jobbade i ett streck. Då är man slut som artist, kan jag berätta, och känner som att man aldrig mer vill gå till jobbet. Och så vill man ju inte känna när man älskar det man jobbar med.

Så idag tog jag sovmorgon och ska äta brunch på balkongen och njuta av dagen fram till i eftermiddag då jag börjar. Känns gött.

Och nu är det bara två dagar tills Elin och Saga kommer!! Lyllos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0