Saker som hänt.

Ja hejsan, här kommer ett inlägg om saker som har hänt.

1. Min syster har varit här och det var underbart. Vi shoppade, åt sjukt god mat, såg New Moon (andra gången för mig, jag vill hoppa in i bioduken och slänga mig över Edward!) åt mera sjukt god mat, pratade, grät och åt lite mer. Sjukt gott.
2. Jag har blivit utbjuden på dejt av killen som var här och kollade på min lägenhet för nån vecka sen. "Nej, din lägenhet är jag inte intresserad av, men däremot av dig!". Vad svarar man på det?! Tur att det var via mail så jag hinner tänka innan jag svarar. Annars hade jag nog skrattat i hans öra.
3. Jag har fått en hejdå-present av den första av alla mina grupper som jag sagt hejdå till. Idag var det sista gången med tisdagsgruppen och jag fick en ljusstake. Jag kommer sakna de små liven. Särskilt Arvid. Jag vet att man inte får skilja på barn och få favoriter, men det skiter jag i. Arvid är bäst i tisdagsgruppen. Idag fastnade han på ordet "borta!" och sa det hundra gånger. Det var roligt. Som clownteknik ungefär. Det blir roligare ju fler gånger man säger nåt.
4. Jag har lagat sjukt god mat. Jag lever för sjukt god mat numera.
5. Jag har persat på 6-kilometaren. 30 minuter. Det, mina vänner, är 5 minuter per kilometer. 12 kilometer i timmen. Kanske långsamt för vissa, sjukt snabbt för mig. Jag är grym.
6. Jag har fått höra av min fantastiska personliga tränare Fredrika att jag är stark och grym. Det betyder att det är sant. Hon är oxå grym.
7. Jag har skällt via mail. Sen ångrat mig lite men mest förklarat mig. Det är svårt att leva.

Ja, det var väl det, nu ska jag läsa ut min deckare så att jag äntligen kan få börja läsa Twilight-serien och dregla över ungdomskärlek som ska vara för alltid.

Jag undrar för övrigt hur man gör för att ta en bild med sin webkamera. Alla verkar kunna det utom jag. Hittar liksom ingen program för det, och det finns ingen given knapp. Nån som har en Asusdator som har nåt tips?

     

Avslutar med et bildspel från hösten. Prästen i kyrkan där jag jobbar gillar att uppträda, så han tog guran och lirade lite, gillart! Sen två sjukt fina barn, mina systerdöttrar, på lilla Elsas ettårskalas. Lägg särskilt märke till helkroppsförklädet, gillart nr 2. Och så jag i mitt nya mörka hår!


Kommentarer
Postat av: Josefin

1. Vad sjukt snygg du är i din nya hårfärg. Welcome to the dark side!

2. Alltså det här med dejten! Det är bland det mest fantastiska jag hört! Vilken sjukt jävla smooth raggningsreplik. Önskar nästan att jag fått säga den nån gång. Du måste berätta hur det går sen.

3. Ursäkta? URSÄKTA? Jag måste nog tvätta ögonen lite och läsa igen... 6 kilometer på TRETTIO minuter. Jag gillar dig men ogillar dig lite för det där. Det kommer jag aldrig klara. Fan va grym du är!

4. Kolla din startmeny eller kontrollpanelen eller den här datorn och leta efter "Guiden scanner och kamera". Där ligger min webkamera iaf och jag har också asus.

5. Jag har också favvobarn. Det är oundvikligt. Kram och lycka till

2009-12-08 @ 22:36:47
URL: http://www.josefinreinhard.blogspot.com
Postat av: Annie

UNDERBART charmig replik från killen! Gillar det skarpt!!! =)

2009-12-10 @ 21:35:07
Postat av: Elin

LÖÖÖV. Snart ses vi igen, jippi! Och fy fasen vad bra du är på att springa, totalt imponerad!

2009-12-11 @ 09:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0