ledig!

Idag är det fredag den 5 juni. Och jag är ledig! Igår hade vi de sista genrepen och imorgon kör vi! Och det är så himla skönt att vara klar, att få köra och möta publik snart, och att få komma igång med vanliga veckor och dagar... Fyra eller fem arbetsdagar, två eller tre ledigt, mycket skönt. Det tär lite på sinnet och kroppen att bara vara ledig en dag i veckan.

Det är regnigt idag dock, så det blir inte mycket utetid. Fast det blir det kanske tillräckligt av på jobbet i sommar, så det är ok. Jag o Jonas har städat och tvättat idag istället, känns skönt att få det gjort och att ha det rent och fräscht.

Nyss tittade jag på Elins blogg, och jag äääälskar verkligen att se bilder på Saga och Elsa! De är så fina! Önskar att jag kunde träffa dem oftare.

Det var allt jag har att komma med nu. Nu ska jag klä på mig och ta en tur till återvinningen, ica och sen kanske lite på stan. I Vimmerby är det inte mycket vill jag lova, men jag ska i alla fall kolla lite..


Kommentarer
Postat av: Robert

Jobbigt att Xyloproct tagit över reklamutrymmet på sidan :) Ha det så bra hälsar far tuta

2009-06-06 @ 21:20:34
Postat av: Annie

Får man se dina syskonbarn? Vad har hennes blogg för adress? Eller är den mer för er i familjen? kraam och lycka till med stoj och spel i parken!!

2009-06-07 @ 11:55:38
URL: http://anniesauditorium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0