två lediga dagar

har jag haft! Igår var jag helt sjukt trött, fem dagar i Astrids värld tar knäcken på en! Tur att vi oftast bara jobbar fyra dagat i sträck. Sen idag så har jag varit i Västervik och shoppat tillsammans med Jonas, Line och Jerry. Det var hemskt trevligt! Vi lyckades få Jonas att shoppa lite nya kläder (inte för att han har fula kläder, men han shoppar ALDRIG, och då menar jag verkligen ALDRIG), Jerry handlade oxå lite, och jag och Line, vår vana trogen, lyckades hitta en hel del fina grejer! En tröja, en jacka, en topp, ett linne och en t-shirtklänning har jag köpt. Samt lite presenter till lilla Elsa som ska döpas snart. Jag hittade världens bästa affär för detta ändamål och blev till slut lite galen för det fanns så mycket som jag ville köpa men såklart inte hade råd med, så jag var tvungen att välja och detta blev kvalfyllt. Så kvalfyllt att de andra vandrade vidare när tålamodet tog slut. Om storasyster Elin kommer hit i sommar (gör det, snälla!!! Kanske i samband med Karlstad?!) så ska jag ta med henne dit. Hon, du, skulle älska det!!!

Nu är det strax dags att sova, för imorgon börjar jobbandet igen. Ska bli kul! Känns fint. Kanske blir det en morgonpromenad oxå, om jag har tur och ork. Har varit ganska bra på att ta mig ut den senaste veckan, faktiskt bara på mina lediga dagar som jag struntat i det. Och det får man väl?

Jag har hört att man ska ställa frågor till sina läsare för att göra bloggen attraktiv.  Den här bloggen blir nog aldrig attraktiv för andra än välvilliga vänner och familjemedlemmar som vill veta hur jag har det, men nu har jag ändå ställt ett par frågor här. Får se vad det genererar. Alla som känner mig vet ju att jag framför allt är ute efter många läsare och att bli en framträdande bloggare. Som Blondinbella. Min idol. Det är nästan så att jag vill felcitera käre gamle Björn A... "när jag var liten och mitt liv var så himla hemskt" Fina ord. Så mycket som jag älskar dem, älskar jag Blondinbella.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Hej hej!!



Jag kan inte maila till din mail, får tillbaka det hela tiden. Så jag skriver här ist =)



TACK för det långa trevliga svaret i din blogg =)



Vad bra att det är öppet som vanligt. Som det ser ut nu så kommer vi till Vimmerby på Midsommardagen, lördagen den 20:e juni. Så beroende på tid o väder så blir det endera ALV lör-sön eller sön-mån, hursomhelst har vi tänkt gå 2 dagar.



Vore hemskt snällt om du ville fixa biljetter, skulle vara mkt värt!! TACK så hemskt mkt för det erbjudandet!



Hur löser vi det?

Vet inte om jag kan kolla min mail from onsdag eftersom vi då är på resande fot, men om du skulle behöva nå mig ang biljetterna så maila mig på [email protected] eller ring mig (Elin har mitt nr, vågar inte skriva det här...)



Våran familj ser ut såhär:



2 vuxna



Ida 3, snart 4 år,



Oliwer 2 år.



Varma hälsningar från Suzanne

2009-06-16 @ 00:21:10
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Ooops...menar att du kan maila mig under morgondagen om du vill men inte efter det. Och sen har Elin mitt nr =)

2009-06-16 @ 00:22:38
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hahaha! Jag älskar också Blondinbella... ehm... nä. Men nu när jag jobbar framför en dator hela dagarna så finns det inte så mycket att göra, så nu helt plötsligt är jag jätteuppdaterad om Bellas liv.. I och för sig alla andra bloggerskors liv också :/ Men vad gör man inte för att fördriva tiden!? :D Kram Erika, vi ses på dopet :)

2009-06-16 @ 07:48:08
Postat av: Elin

Jag kollar upp detta med Karlstad, inte omöjligt! Det är ca 30 mil till Vimmerby då, ganska smärtfritt :-) Men vi måste konferera jag och Robert. Innan vi säger JA. Men jag vill gärna säga JA! But, not yet.



PUSS

2009-06-16 @ 09:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0