En glad flicka på väg till fina ba

0-2cb95bd81cbf6d7a7a17470b4cc05d62.png

En glad flicka på väg till fina barn!
Japp, och på köpet får ni en riktig bild på mitt hår. Jag har accepterat det nu för övrigt, men hoppas att solens strålar ska göra underverk senare i år. Ljusbrunt hår, känns lite meningslöst liksom. Jag vill ha antingen eller. Hur som haver så är jag nu alltså halvvägs till Sundsvall och detta gör mig glad, oavsett hårfärg! Mera barn åt folket, de lättar upp sinnet på ett fantastiskt sätt. Bara tanken på dem tom.
En annan tanke som allt oftare verkar verklig är den om Göteborgsvarvet. Me like den tanken. Shit vad coolt att springa 2,1 mil. Jag vill görat. Men först ska jag åka buss i ca 40 mil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0