Producentletande, grubblerier och soltrötthet

Jag söker en producent! Till mitt projekt, och jag tänkte att jag gör som varje modern människa numera, jag börjar med fejjan. Hoppas att nån där nappar och vill hjälpa mig marknads- och genomföra mitt projekt! Det pirrar i min mage när jag jag tänker på att det är verklighet det här nu! Och alla (ni 2) som läser denna lilla blogg, om ni har nån lokal i er hembygd som ni tror skulle passa för en vis- och monologföreställning, hör av er! Jag ska förhoppningsvis turnera i februari och mars om jag får som jag vill, och behöver massa platser att spela på!! Nån kanske sitter på en kommuntant till faster eller nåt, som kan köpa in lite alternativ kultur, och då är jag helt rätt person ska ni veta.
Annars grubblar jag en hel del. På livet här, på saker man inte kan påverka men önskar att man kunde, och på hur det hände att jag blev trött på solen helt plötsligt? Jag vill inte sola mera. Inte just  nu i alla fall. Jag vill tvätta. Och laga mat. Och gå till ica och storhandla. Inte äta buffémat 40 gånger i veckan... Jaja, man får förmoda att det är en fas och ett lass med hemlängtan som gör det, och det går väl över.
Carina, jag vill inte heller att små barn ska vara sjuka, och det går åt rätt håll! Tack för omtanken och värmen. De andra hälsar tillbaka!
Man vet att man har en liten blogg när man skriver personliga hälsningar på den.
Apropå mitt visprojekt så glömmer ni väl inte att lyssna på mina låtar? Det är ju flera nya uppe sen ett par veckor tillbaka. www.myspace.com/anjaerikasvensson
Puss till er allesammans.

Kommentarer
Postat av: Helena

Om du gör ett litet återbesök i lilla Hammarstrand ska jag ta med alla mina vänner och komma och lyssna! Har spelat upp dina myspace-låtar för typ alla mina vänner också, du är såå duktig!

Ha det så bra i värmen!

2010-07-16 @ 16:29:55
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0