Kort och koncist.

Gårdagens show! Yeah! Åååååh vad kul det var! Det är så härligt när det går bra, allt sitter, och publiken älskar det! YAY!

Saknar mina systerdöttrar så att jag håller på att stryka med, men annars är livet gott.

Stress vid datorn, det blir det inget bra blogginlägg av, men så är det. Så det får räcka såhär. Lovade mig själv att det inte skulle blir såhär för att jag kom utomlands, men det var innan jag visste att jag inte skulle ha internet hemma. Håll tillgodo, snart kanske jag hittar nåt slags system, så att jag kan vara här lite oftare....

Kommentarer
Postat av: liah

känn ingen press erika! njut och ha det härligt! well earned :)

2010-05-09 @ 22:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0