Sand i örat samt bildbevis.

Sand i mitt öra. Det har jag en hel del av och det kommer sig av att det har blåst hela dagen på stranden idag. Från sidan. Så mitt ena öra är igentäppt av sand. Men dagens tvagning ska nog råda bot på detta, får vi hoppas. Det blir som en peeling på köpet liksom. Och för er som tänkt en tanke till så, japp, det är sand överallt, inte bara i örat. Det är bara i örat jag är lite ovan att ha den, och därför tar upp detta som ett separat ämne här och nu. Sand är ju nämligen djävulens påfund och straffet man får för att man har det bra i solen och har nära till havet.
Annars då? Jo, jag har lagt över lite bilder från kameran och tänkte se om jag kan återinföra dagens bild, iaf idag. Jag har dessvärre inte varit så flitig med kameran som man kunnat hoppas, så det är lite glest med dokumentationen, men lite kan ni få iaf!
Jag har varit på japansk restaurang där de lagar maten mitt framför en och eldar upp saker till höger och vänster!
Med konstigt ljus och lång slutartid får man ovanlig bild på sin varietéartist som vanligtvis är en mycket fager ung man.
Innan solbrännan, men i Viva Nordica-utstyrsel! Jag gillar tydligen den här posen...
Tre Viva-flickor!!!
Min första dag på stranden! Det var soligare än det verkar på denna ynka lilla bild jag tog där...
Gabrielle och Erika's day of fun i Paralimni! Yay!
Lite mera sol i fejset! Inte mycket men lite iaf. En fotoglad flicka i förgrunden, en inte lika fotoglad pojke där bakom nånstans. Men nu vet du hur han ser ut i alla fall mamma.
Det var väl bra jobbat för en första fotouppladdning här från söderns land?! Nu är det middag. Sen ska Norge firas, det är ju ändå den sjuttonde idag.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ååh jag är också himla nyfiken på denna mannen! Säg till nästa gång du tänker logga in på chatten! :) Jag har så svårt att inse att du faktiskt lever ditt liv där nere nu, inte bara när jag tänker på dig utan varje dag, varje minut! Hoppas du har det underbart! Puss och kram

2010-05-17 @ 19:35:21
URL: http://comeintomyworld-ellinor.blogspot.com
Postat av: Kusin Marika

Hej gumman!



Jag blir så rörd när jag läser din blogg. Ömsom skrattar ömsom är tårögd. Du har en förmåga att fånga läsarna! Du är så klok i dina tankar kring livet.



Förstår att du trots det som händer har en fin (mannen)och lärorik tid. Ta vara på livet, njut, för vi har så mycket att lära av varandra. Vi behöver också bli bättre på att måna om varandra. Våga glädjas med varandra och finnas som stöd för de som får motgångar. Det gäller att lägga energi på rätt saker :-)



kram fina kusin

/Marika

2010-05-17 @ 19:39:25
Postat av: liah

du är så vacker erika!!

2010-05-17 @ 22:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0