Göteborg

Äntligen är jag i Göteborg. Det var en lååååång tågresa ner igår, jag ska aldrig mera åka dagtåg så långt igen, fan vad tråkigt det var. Men, fram kom vi till slut, och blev hämtade på stationen av varsin snäll bilägare. Och så fick jag se min lägenhet! Fast jag sov hos Tobbe och Amanda, kändes bäst så. Inatt tror jag att jag sover hemma, det känns som att det kommer gå bra.
Idag har varit en lång dag med många fina människor. Och nu är jag sjukt trött. Det kanske är det som gör att jag stannar hemma och sover oxå. Att jag känner som att jag kommer vara medvetslös.
Min nya gitarr och jag trivs bra ihop, det är skönt. Jag är ju fortfarande inte så bra på stålsträngar men det kommer väl.
Oj, nu får det räcka med ointressantheter tror jag.
Eller förresten: John, hälsa din mamma att jag tycker om henne!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0