01.46

Att blogga tio minuter innan man slutar för kvällen, det är det nya nu. Och då blir det ju korta inlägg eftersom man jobbar liksom. Även om det inte är fullt upp direkt så vill man ju göra sitt. Fixa lite, sätta ihop ett quiz till imorn, säga hej till fulla människor med mera med mera. Ni fattar. Men shit vad trött jag är nu alltså. Ska bli gött att komma hem till hytten och sova. Bästa sömnmetoden hittills är att försöka tänka ut hur båten ser ut och hur jag skulle ta mig ut om det hände nåt och branddörrarna gick igen. Somnar direkt, för det är som att räkna får fast omöjligt. Fast jag har ju iofs inga problem med att somna. Jag har ju som vi alla vet betalat min sömnskuld till gud för ca 20 år sedan. Så nu går det som på räls. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0