Jobb jobb jobb

God afton, gott folk! Jag avskräcktes ju en aning häromdagen när styckeindelningen slutade fungera fullkomligt här på blogg.se, men nu gör jag ett nytt försök. Måtte satan ta de inställningar som gör att bloggen inte gör som jag vill, men de ska icke få hålla mig borta! Idag har vi haft övning, en bra sådan. Och det gillar jag skarpt. Jag vill ha bra övningar, med ledare som tar det på allvar och får oss att skärpa till oss. Något jag inte gillar så skarpt, är folk som ändå inte klarar av att ta det på allvar, utan måste laja till det, och framför allt när de skrattar åt mig som tar det på allvar. Det gör mig så jävla förbannad. Det var två män i typ 45-55-årsåldern som inte kunde fokusera, och det gör ju att jag känner mig löjlig när jag försöker vara i situationen och faktiskt öva på hur det skulle vara att ta hand om en full gäst med brutet ben som inte vill ligga still i väntan på sin ambulanshelikopter.. Men men, jag har även haft en härlig dag och kväll här på jobbet, så jag ska inte bara klaga på det som störde mig. Har haft underbar publik nu under kvällen och känt hur jag faktiskt, på riktigt, bygger mig en liten fanbase i Norge och till viss del Danmark genom att spela här på båten, och det är ju gött att känna. Och nu är det plötsligt dags att sova känner jag, så det blir lite avhugget det här. Men jag blev så himla trött. Sov gott hörrni. Jag gungas till sömns. Lagom mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0