Liten lista.

Här kommer en lista med saker jag tänker på för närvarande. Jag rangordnar icke här, utan ger er helt enkelt några random grejer som kommer och går i min hjärna.

1. Uppdrag granskning måste såklart vara tuffa i sin rapportering. Men jag tror på Per Johansson och Hudiksvalls omvårdschef när de säger att de inte vill eller velat något ont. Men! Varför de inte tagit reda på reglerna kring bidrag/pension och arbete utöver det, det är löjligt och inkompetent. Klart alla ska ha samma lön!
2. Jag tycker inte att Håkan Juhomt ska avgå. Det gynnar inte partiet att byta ledare en gång i kvarten, även om han nu begått misstag eller fuskat.
3. Det är konstigt att danska människor inte förstår hur svårt det är för icke dansktalande att förstå vad de säger.
4. Jag älskar mina systrar och den ärlighet och öppenhet vi har. Kärleken ligger som en varm kudde runt hela mig.

Oj, det blev en kort lista. Men jag måste jobba nu. Får kanske fortsätta på den sen! Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag älskar dig med <3

2011-10-13 @ 21:04:36
URL: http://comeintomyworld-ellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0