Eller alltså..

Ångest förresten, det var väl att ta i. Pratade med en person om just det häromdagen, att man så väldigt lätt slänger sig med ordet ångest. Det är ju väldigt sällan man har det, egentligen. Just nu tex, har jag ju inte det. Just nu har jag ju bara en stark motvilja inför att packa mina saker i min resväska, mest för att jag dels inte tror att sakerna tillsammans kommer väga under 20 kg, vilket kommer betyda att jag får fösöka packa om och sortera bort, och dels på att jag är så kluven inför att åka. Och så det där odefinierbara som är att jag bara alltid har svårt att packa, oavsett hur mycket jag ser fram emot att åka någonstans. Så, då har vi rett ut det, jag har fördrivit ännu några minuter med att inte packa, och dagen får fortsätta.

Kommentarer
Postat av: maria

Det där har jag oxå tänkt på, att ångest används så slarvigt.. Jag måste sluta med det!

2012-04-18 @ 21:02:01
URL: http://amria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0