Jag säger då det.

Att man kan få en så sanslöst lyckad 30-årsfest är ju inget annat än helt makalöst! TACK till alla som kom och dansade, sjöng, umgicks, åt, drack och gjorde kvällen helt magisk för mig. Jag är så glad för varendaste en av er, bara så ni vet! Och helst ska man ju säga "ingen nämnd, ingen glömd", men jag måste nämna två personer.

1. Elin. Som rest genom halva Sverige för att komma hit till min fest, och höll det finaste tal jag nånsin kommer få. Även om du bara höll det för mig.

2. Katrin. Som styrde upp sången som gjorde mitt liv till en musikal i några minuter och gav mig en helt överjordisk upplevelse! Att jag inte dog på fläcken var ren tur.

Så. Var bara tvungen.

Jag är helt chockad över all kärlek som bara kom från alla håll. Tack tack tack igen. Den här kvällen kommer jag bära med mig jämt!

Och kolla! Två dagar innan festen hittade jag min drömklänning oxå, som jag fick avnjuta kvällen i! Jackpot!


Kommentarer
Postat av: Robert

Strålande tider. Låter som ett kanonkalas helt enkelt :) Kul att det verkar blivit så lyckat, alltid en oro då man ska ordna något. Grattis från oss igen

2012-01-14 @ 21:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0