Bara lite...

Bara lite lite blogg. För jag har inte tid! Har flyttat hem till kära gamla Göteborg idag, och det är alldeles fantastiskt, trots att regnet öser ner ute. Det gör inget! Det är götet! Just nu håller jag på och försöker homestyla mitt hem lite, inför de bilder jag ska ta, som ska ut på byta-lägenhets-sajter. Vill få bytt den här lilla fyrkanten snart, och nu när jag äntligen är hemma igen så kan jag ta lite fina bilder och lägga ut. Undrar om man kan ta bilder som får lägenheten att verka större...? =)

Imorn börjar jobbet! Man får frukost där, det verkar vara ett bra ställe. Fast jag dör ju om jag inte äter inom åtta minuter från att jag vaknar typ, så jag äter nog kanske hemma. Men ändå, tanken är ju god, och man kan ju ta sig en kopp java om inte annat. För er som missat detta dricker jag numera kaffe. Med tre fjärdedelar mjölk. Gött.

Nu! Stajling av mitt hem. Skulle ha haft Elin här, hon är grym på sånt. Varför bor du inte här!? Nu är ju Ella snart här oxå, skulle passa bra om ni flyttade hit!

Jaja, drömma går ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0