Melodifest!

Det blir det när det är melodifestival och fest på samma kväll. En förkortning, kan man säga.

Jag är piffad och klar och ska strax gå, men i sann blogganda ska jag lägga upp ett par bilder på mig själv! Fast när jag försöker ta bild på mig själv i spegeln blir det antingen en stor blixt mitt i allt, eller alldeles suddigt om jag tar utan blixt. Så det blir ansiktsbilder, mest för att mitt hår har blivit så ljust att jag inte ser likadan ut längre, tänkte att mamsen eller systrarna kanske är intresserade av detta...?  Och så har jag ju läppstift på mig! Då är det verkligen fest, för det har jag aldrig. Tycker att det ser konstigt ut för det mesta, men just idag gick det. Rosa, rosa, glittrande läppstift, nu är det melodifestival minsann!!
  

Så rosa läppstift förtjänar en pussmun, hur hiskelig bilden än blev!
Tjo, ha en fin kväll Erika!!

Kommentarer
Postat av: Elin

FIIIINA DU! Hoppas du har roligt!

2009-02-28 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0