kass på att blogga

Jag vet inte riktigt varför jag gör det, det är nog därför jag är så dålig på det... Men gör det, det gör jag. Ibland.

Jag är sjuk igen. Ligger i sängen med feber igen, bara en vecka efter att jag blivit frisk! Känner mig lite orättvist behandlad av livet o funderar på att gå till sjukhuset. Katrin hade tydligen lunginflammation sist vi sågs, o är det det jag har fått borde det nog kollas upp. Men jag kan inte bestämma om det är värt det. Axessakuten är alternativet, eftersom vårdcentralen hade slut på akuttider när jag fick tag på dem. O axessakuten är så tråkig att vara på, o jämt får man höra att det inget går att göra... Men kanske den här gången?

Lipstick Jungle har mig fortsatt i sitt grepp. Jag är galet beroende o väldigt upprörd över att de senaste två avsnitten bara finns i filer som jag inte kan öppna. Eller iaf inte fattar hur man gör! Sanna försökte hjälpa mig igår, med lite instruktioner, men de har inte funkat än. Ska ringa Jonas snart o se om han kan hjälpa mig.

Dags att bestämma om axessakuten ska få mina pengar o min tid, eller inte. Ringer o frågar Jonas, han kanske har nåt råd. Ett om filer o ett om sjukhus. Det är vad jag behöver.

Tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0