ännu en ledig dag

På den här bloggen kan det ju verka som att jag är ledig jämt, men så är det inte riktigt... Jag har bara inte tid att skriva när jag jobbar... Så idag har jag iaf varit ledig, och efter en halvdan start med hormoner flygandes ur öronen och tårar ur ögonen bättrades dagen på avsevärt när jag tog mig till Kalmar och några av mina fina A-lagsvänner! (för er som inte jobbar på ALV är A-laget de jag är ledig samtidigt som här,  inte byns alkoholister... =)) Där blev det shopping, bland annat en klänning med massa tyll!!!!, SUSHI och en extremt åsk- och regnväder som vi avnjöt på replängds avstånd inifrån sushistället. Dessutom hann vi med rosévin i slottsparken och en glass. En fin dag! Som sedan följdes av en finfin kväll, vi lagade mat här hos mig och har spelat både yatzy och lappleken. Och alla som känner mig vet ju att spelkväll är lika med julafton i mitt liv! Och alla som känner mig, men inte spelat lappleken, hör av er så kommer jag och lär ut, så blir vi alla lite lyckligare!!

En fin kväll och dag helt enkelt, trots att jag är gräsänka pga seglande man! Men jag saknar honom, det gör jag allt. Den finaste, den finaste. Godnatt allesammans. Alla ni tre som följer denna blogg. Jag gillar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0