Lite trött

Idag är jag lite trött. Det blev en härlig melodifestivalfest igår! Den var liten, vi var bara några stycken, men mycket gemytlig! Jag vill aldrig mer gå ut när man har så trevligt hemma hos folk! Agnes och Malena Ernman gick vidare till Globen, och det var helt rätt tycker jag! De hade bra låtar båda två. Känns meningslöst att skriva mer om detta så jag låter bli.

För övrigt anar jag att min vän hade glömt mig. Det kändes tråkigt i lilla hjärtat. Det har löst sig och vi ska ses nu, men jag var bortglömd en liten stund. Känslig för sånt.

Funderar på det här med håret. Om jag ska färga det igen eller inte... Hm, det är stora bekymmer man har!

Hej


Kommentarer
Postat av: Elin

Färga!!

2009-03-01 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0