Packat

Jag har packat. Färdigt. Det är helt otroligt. Jag känner mig aldrig så nöjd som när jag har packat, eftersom det är den jag avskyr allra allra mest att göra. Så nu är jag klar. Nu är det bara städning kvar. Det tar jag ikväll, när vi har fått ut alla saker, lättare så.

Igår var jag på spelning med Eva o Micke. Navid Modiri och gudarna. Det var både bra och dåligt och i slutet väldigt mycket döden döden döden. Då gick jag. Inte riktigt min bag just nu.. Men innan dess, helt ok. Vissa av texterna var jättebra, andra kanske lite överreklamerade. Men en sak som jag verkligen tänkte på var allt Hanne och de andra lärarna på Nordiska försökt lära oss under året. Som tex skämta inte internt, vare sig på scenen eller med några få i publiken. Det gjorde de, och det är helt värdelöst för alla andra. Man känner sig utestängd och lite dum, för "det där skämtet var det två i publiken som fattade"... Ja, vi andra var ju inte invigda i vad det handlade om, hur skulle vi kunna fatta? Jaja, kontentan var iaf att jag fick se vad det är man inte ska göra. Det var nån mer grej men det kommer jag inte ihåg nu..

Nu ska jag skruva isär min säng. Och humöret fortsätter tydligen med sitt varannan dags-tema. Idag är det ljust. Tack.

Kommentarer
Postat av: Annie

Blir det blogguppehåll nu över sommaren då? I will miss you!

2009-05-08 @ 12:22:09
URL: http://anniesauditorium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0