Tre dagar kvar

Det är morgon. Jag filar och donar och ska äta frukost. Det är tre dagar kvar här. Jag ska visa upp en barnshow och en vanlig show (som inte skulle vara en hel show utan en liten grej efter, men som blev en show för att koreograferna fick feeling så vi dansar asset av oss, på ett roligt och jobbigt sätt), titta på några andra shower, gå på en begravning och sedan åka till Vimmerby! Årets bästa beslut om ni frågar mig. Att bege mig till mitt andra hem, för att där är hälften av de jag vill träffa innan jag åker bortbortbort.
Begravningen är Torsten Föllingers. Mannen med saxen, mannen med rösten, mannen som undervisade till den dag han trillade av. Det ska bli fint att gå dit och sitta med.
Dagen, idag alltså, den tror jag på. I gotta feeling som det amerikanska bandet skulle sjungskrikit. Det känns bra i magen idag. Gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0