Överfullt.

Jag har för många tårar innanför ögonlocken. Det är överfullt. Så de smiter ut när de kan, när de får. När jag tittar på amerikansk TV, när jag läser ordspråk på såna där må-bra-kort som jag aldrig nånsin gillat innan. Och när min syster bloggar om hur mycket hon älskar sina barn. Sen gråter jag lite i smyg på H&M för att de spelar julmusik och julhandeln är full gång och konsumtionen är på topp. Konsumtion i sig gör mig inte ledsen, och inte julmusik heller egentligen, men att livet är så föränderligt att jag inte vet nåt om framtiden, det gör mig ledsen. Och julen är en sån där sak som jag vill ska vara som den är. Jag vill att alla ska vara med. I år och tex nästa. Hoppas att alla får det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0