Noterat

Saker jag lagt märke till:
- I Göteborg har folk tygskor när det har snöat två decimeter och ännu inte slutat. Det är konstigt.
- Det finns inga byggvaruaffärer i centrala Göteborg. Det är inte centrala business, man får ta sig till förorten.
- När man lägger upp en bild på en känd person i sin blogg läser okända människor plötsligt ens blogg. Trots att man inte skrivit ut kändisens hela namn. Är han taggad i sina bilder på nåt vis?
- Det blir roligare att diska om man häller upp ett glas vin till.

För övrigt blir det ingen glad jagharnyhårfärg-bild, för färgen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Det är mycket mörkare, för tydligen gick det inte färga ur allt direkt utan att det skulle slitas och bli fult. Skit oxå. Jag får gå med ljusbrunt hår med blonda ränder i, i tre veckor. Sen kan jag tydligen komma tillbaka och färga mer. Håret måste typ lugna ner sig innan man kan attackera det igen. Det verkar som att andra inte ser det riktigt så illa som jag gör, men det är inte som jag ville ha det. Så jag är missnöjd. Tur då att det är doppelgängerweek på fejjan så man slipper ha en bild på sig själv. Men hur jag ska göra nästa vecka, det vete gudarna. Barndomsbilder är ju hett iofs.

Beyonce, vilken kvinna hon är! Oj oj oj. Jag sörjer ännu den inställda världsturnén 2001 som jag skulle gå och se i London, på den tiden då det var Destiny's Child. De rockade fett kan man säga. Hon gör ju det själv oxå, så jag får gå och se henne nästa gång hon kommer i närheten. I våras repade jag, så jag köpte ingen biljett. Shit vad jobblojal man är.

Dagens bild:



Jag var ju på semester i Egypten ensam i oktober 2008. Det kanske ni inte tror på nu, men det var gött vill jag lova! Då blev jag brun och det ska jag bli i sommar oxå. För då ska jag på en 6-månaders nånstans. Har inte bestämt vart än. Det får bli sista minuten tror jag.

Kommentarer
Postat av: liah

åkte du själv till egypten? själv som i ensam helt allena?

fasen vad ballt, skulle jag oxå vilja våga!

2010-02-03 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0